Myfreecopyrightv

ds

iklan lazada

Lazada Malaysia

Rabu, 11 Julai 2018

fasa anak bab makan





Kalau lihat perkembangan anak-anak, umur bawah 3 tahun, makan pun masih main-main lagi. Memasuki fasa 5 -8 tahun ke atas asyik makan je. Habis licin makanan kat rumah.
Tak lama lagi memasuki fasa yang nak makan setiap masa. Masa ni ibu kena tahan lapar dah. Kalau beli buah oren, dapat makan kulit limau je. Dah tiada istilah berkorban habiskan makanan anak. Waktu tu, kena diet wajib.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perangai buruk dan baik

Teks: dalila Yusof Bismillahirahmanirahim... Perangai buruk ibarat rumput dan lalang yang tak ditebas. Tumbuh subur tanpa baja dan penja...