Myfreecopyrightv

ds

iklan lazada

Lazada Malaysia

Rabu, 24 Januari 2018

Percubaan jahit beg comel


Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..



Anak- anak dara makin besar, jadi ibu kene pandai buat aksesori. Anak dara wajib suka melawa, itu belum bab mekap lagi, rantai, gelang, dan perhiasan rambut. Mekap ibu tak yah cakap lah dah jahanam digunanya. 
Minggu lepas , cuba buat beg, tak kemas lagi. Pentingnya anak-anak suka. Nasiblah ada pinterest, youtube dan google. Boleh belajar macam-macam dari rumah. 

Jadi surirumah macam saya ni banyak yang saya tak tahu . Saya banyak belajar dari internet tapi lambatlah nak faham. Tapi apa pun kena sabarlah, sekurang-kurangnya ada jalan. tak delah duduk termenung je fikir masalah. 







Kalau berminat nak beli kain corak kartun boleh lihat di Japannese cotton cartoon. Banyak sangat kain yang comel-comel nih. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ibu..hehatlah.

Teks: Dalila Yusof Bismillahirahmanirahim.. 2 hari yang lepas kepala pusing, nampak semuanya berpusing macam gasing. Mungkin terleb...