Kait kotak tisu bunga matahari

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim...


Assalamualaikum, hari ini mahu berkongsi projek kotak tisu lagi. Kotak tisu ini saya hadiahkan kepada pengantin baru supaya berseri rumah mereka dengan kotak tisu kait saya. Suka atau tidak belakang cerita janji, kita ikhlas bagi sambil-sambil itu boleh gilap kemahiran mengait jadi makin bagus. 

Warna kuning bercampur dengan putih, saya letak sekali bunga matahari penambah seri. Rasa ketagih pula nak buat lagi, insyaallah nanti saya dah kait saya kongsi lagi ya. Ada masa insyaallah saya cuba tunjuk cara saya buat. Ilham kotak tisu ni saya belajar daripada theroyalsisters, tak lah 100 % ikut, sebabnya jenis benangnya tak sama jenis, kena pandai juga membeganya bagi nampak cantik dan sesuai dengan benang kita. okey, sekian itu, sahaja. Nanti saya update lagi.




Promosi ebook bulan Feb ini.


Bagaimana mahu berkerja dari rumah dengan hanya berblogging, maklumat lanjut di sini 

Ulasan