Jumaat, 19 Jun 2015

Tudung Maryaa untuk gadis comel 1-3 tahun

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim..


Assalamualaikum, tak sabar nak kongsi entri kali ini. Ini tentang tudung raya cik ecah yang dihadiahkan oleh rakan ABDR TuanFadzilah TuanSulaiman, salah satu koleksi beliau untuk gadis kecil berumur 1-3 tahun. Wah, bergaya sakanlah cik Ecah tahun ini. Baju kurung
 tersebut pula dijahit oleh nenek. Sudah lengkaplah baju raya cik Ecah tahun ini.
tips sebelum berhenti kerja


Memang sangat selesa dan cantik dipakai oleh Cik Ecah. Material tudung adalah daripada kain cotton, sangat sesuai dipakai oleh si kecil, ringan dan pastinya menyerap peluh. Kanak-kanak kan kuat berpeluh. Berlari, memanjat, bermain dengan sepupu sepapat. Kalau dah 
bermain tak ingat dunia dan lupa pada ibu bapa.
Tak lupa juga Awning tudung juga sangat lembut, lagilah menambahkan keselesaan pada cik Ecah memakainya. Dan ada lagi yang menarik, siap dengan brooch bunga felt yang 
cantik dan menyerlahkan lagi kecomelan tudung ini. Harganya pun taklah terlalu mahal, 
hanya berharga RM 20 sahaja. Berpatutan dengan material kainnya dan jahitannya pun 
tersangatlah kemas.


Suka tengok cik Ecah selesa bertudung, nampak macam dah besar. Cepatnya budak kecil ini membesar. Dulu-dulu kuat melalak, sekarang kuat melawa. Jadi ibu perlulah cepat-cepat siapkan baju anak dara 3 orang  ni. Disamping, menyiapkan tempahan kopiah yang makin meningkat ini. Nanti ada rezeki ibu belanja kasut raya ok..
Jika anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai tudung ini bolehlah layari blog ini Tudung raya, si cilik 1-3 tahun..Ada macam-macam warna sebenarnya tudung ni. cantik-cantik warnanya, boleh juling biji mata melihatnya.  Sila dapatkan sebelum kehabisan stok. Sekian terima kasih kerana sudi membaca. Semakin sibuk dengan tempahan kopiah semoga saya masih sempat menyediakan entri yang terbaik buat pembaca sekalian. Jumpa lagi ya. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan