Isnin, 27 April 2015

Diy Beg Tangan daripada jeans

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim...


Bersemangat nak siapkan beg, banyak seluar jeans yang koyak rabak, jadi gunakan untuk proses penjimatan, Jimat-jimat pun jimat, beg baru pun dapat walaupun taklah secantik kat kedai. Yang pasti apabila jahit sendiri boleh nak design macam yang kita suka.



Saya belajar daripada youtube, main belasah je, janji macam bag, kan..kan...


Tabiat baru sekarang suka minta jeans daripada keluarga, sebab suka jahit beg jeans ni. Mahal wo..kalau beli kat kedai. Boleh mencecah ratusan tau tak.  Apabila dah pandai rasa teruja nak buat banyak, memang lah susah dan senget benget, tapi seronok jugak dapat tengok hasilnya. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan